Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

~8.8.2008-8.8.2009~Σ'αγαπώ για πάντα....

~*~8.8.2008-8.8.2009~*~
Μακάρι να μπορούσα να μας ευχηθώ χρόνια πολλά αγάπη μου.....
Σαν σήμερα,έναν χρόνο πρίν...γνώρισα τον πιό υπέροχο άνθρωπο του κόσμου....τον άνθρωπο που μου έδωσε πνοή όταν ήμουν απελπισμένη...τον άνθρωπο που έδωσε χρώμα στην ασπρόμαυρη ζωή μου...που με έκανε να νιώσω πώς είναι η αγάπη...,που με έκανε να νιώσω και πάλι γυναίκα...Απο την ημέρα που σε γνώρισα,άλλαξες την ζωή μου καρδούλα μου...και το ξέρεις...Μου χάρισες τις ωραιότερες στιγμές μου και σε ευχαριστώ πολύ γι'αυτό...Σ'ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου καρδιά μου...,σ'ευχαριστώ που μ'αγαπάς....είσαι οτι καλύτερο,ότι ωραιότερο στην ζωή μου...στην ψυχή μου...Σ'αγαπάω πολύ ματάκια μου...για πάντα!!!
φιλάκια πολλά-πολλά....παντού-παντού!!!
Αυτός ο χρόνος για μ'ένα,είναι μία ζωή...ξέρεις εσύ....


Σ'αγαπώ....για τώρα.....για πάντα ζωή μου.....
~AΠ-ΕΚΑΤΗ~

2 σχόλια: